radio1.jpgimg111

Záruka, Kvalita a reklamace autorádii

Záruka

na naše produkty je záruka 24měsíců jak pro spotřebitele tak pro podnikatele. Zasíláme na dobírku i na Slovensko.

POZOR - ostatní konkurenční eshopy přešly od 1.1.2015 na záruční dobu 12měsíců což jim od 1.1.2015 umožňuje legislativa, proto vždy zvažte zda-li Vám např par stokorun stojí za to mít o rok kratší záruku.

 

Kvalita

....

Často se ptáte na kvalitu dodávaných autorádií, případné reklamace, opravy apod. Pokusíme se v následujících řádcích problematiku přiblížit.

 

Prodejem a instalací multimedálních autorádií se zabývám jíž od roku 2006, naše know how a nalezení správných dodavatelů a výrobců nás za léta provozu stalo opravdu hodně peněz řádově v stovkách tisíc Kč, ano čtete správně stovkách tisíc korun.

Prvním problémem je, že na káždý model auta je až 15různých druhů podobně vypadajících rádií od různých výrobců a různých dodavatelů. zhruba 60% z těchto výrobců stojí za nic a kvalita je opravdu špatná, zbytek výrobků je na vysoké úrovni ale i ten nejkvalitnější výrobek se může porouchat, bohůžel ze zbýlých 40% kvalitních výrobků je zhruba 20% nepoužitelných pro prodej. Proč ptáte se, jednoduše řečeno Podpora výrobce je naprosto mizerná a ačkoliv je výrobek dobrý je v případě problému téměř nemožné jej vyreklamovat či opravit. Proto na našich stránkách najdete nejen výrobky nejlepší možné dostupné kvality ale taktéž výrobky u kterých jsme našim zákzaníků i např za pět let schopni zajistit pozáruční servisa. Taktéž se Vám u naších výrobků nestane, že by jste dostali nějaký starší skladový model s rok starým softwarem a firmwarem. Konkurence občas tohto využívá respektive zneužívá, zkupuje tyto vyprodejové modely, které vypadají identicky a jsou v prodeji o pár set korun levnější, zákazník toto nemá šanci poznat a je tak mnohdy ochuzen o některé funkce autorádií.

 

Dále nám velice často píšete emaily s prosbou o pomoc ohledem výrobků zakoupených jinde. Email často zní " zakoupil jsem před par měsíci, rokem autorádio u jiného dodavatele. Rádio se nyní porouchalo nebo má nějaký problém a dodavatel už neexistuje, nezvedá telefony nebo je nekontaktní, případně odmíta reklamaci uznat."

Sice bychom Vám mohli pomoci a rádio cizího dodavatele opravit ale až na výjimky to odmítáme. Je Vás moc a raději se věnujeme našim zákazníkům a zlepšování kvality servisu.

Navíc my máme servisni podporu v ČR, tudíž když už je třeba něco opravit, bývá to provedeno velmi rychle.